رادیو جوان

دانلود آهنگ جدید ، نکس وان موزیک ، رادیو جوان

رادیو جوان

دانلود آهنگ جدید ، نکس وان موزیک ، رادیو جوان

  • ۰
  • ۰

آهنگ جدید رضا بهرام

آهنگ جدید رضا بهرام آخر داغ تو بر دل من ماند

Music Reza BahramAkhar Daghe To Bar Dele Man Manad

رضا بهرام آخر داغ تو بر دل من ماند

متن آهنگ رضا بهرام :

آخر داغ تو بر دل من ماند

آخر عشق تو دست مرا خواند

پرپر کردم گله باغه غرورم را

آهنگ آخر داغ تو بر دل من ماند رضا بهرام

این آهنگ به زودی منتشر خواهد شد ، آدرس سایت رو به خاطر داشته باشید ( فاز موزیک )

  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • حجت hojjat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی